måndag 23 april 2012

För elva dagar sedan lämnade jag min älskade kärleks ö och tog med mig det som med storlek, figur och färg fick plats i mina tre väskor och flyttade hem till Sverige där en vår välkomnade mig. Lite regn, lite kyligt men framför allt mycket kärlek från er till mig och till er från mig. Kärlek till familj, vänner, ett hemland, fotboll, premiärer, gräsplaner och små fina ting.

Veckan inehöll mycket och det gick ibland i en väldans fart om inte när det dansades loss i en bygdegård när BK Stjärnas innebadylag hade årsfest. Men veckan bjöd även på tid med min fina familj, shopping i Göteborg med underbara Gabriella, promenader, vänner, en fin morgonpromenad med min underbara vän Karin, besök hos mormor och morfar, gammelfarmor, brorsan och hans fina flickvän med fika, tv-underhålling och fantastiskt sällskap!


Jag är nyfiken på hur livet kommer se ut den närmaste tiden! Vart det kommer bära. Just nu känner jag mig väldigt målmedveten och framåtriktad. Jag har en bra känsla av att denna veckan kommer bli lyckad.


(Ingen ger dig makt, du tar den)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar