onsdag 11 april 2012

23- Tjugotre, twenty-three, kostris



Vaknade upp till en jordgubbs- och gräddtårta


23





Blev under kvällen toklurad till Liquid där 25-30 vänner överraskade mig!











Jag tillsammans med tre underbara människor som tillhör min fantastiska cypriotiska familj.


Jag tillsammans med Cleo





Våran andra- och målvaktstränare Hektoras





Tvillingarna, Mickan och Jag





Cleo och Dora, mina bästa cypriotiska vänner. Har delat med och motgångar, glädje och tårar, fantastiska stunder, ögonblick, minnen. Dom finns där alltid och får min att skratta och le dom gångerna jag faktiskt inte för det. Det händer, inte ofta men ibland. Kommer sakna dom mer än vad ord kan beskriva!


"τελεια "





"Det är fingret som gör det" Skål!


Jag tillsammans med Vicki (maffia mou mikri) och Cleo





Efter Liquid blev det en utgång i Napa. Micka, jag och tvillingarna!


Hade inte kunnat änska mig en bättre dag. Mer än att familjen och vännerna från Sverige var med! Tack alla magiska människor som gjorde min dag speciell!
(Ingen ger dig makt, du tar den)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar