tisdag 3 april 2012

Ibrahimovic

Satt på Café Abacus i Agia Napa under förmiddagen tillsammans med Footi, Lou och Frida. Drack en frappé, njöt av den härligt varma sommarsolen och hade bil- och förartävlingar. Ett kul tidsfördriv i gott sällskap. I söndags körde jag min bil för sista gången. Jag körde till Axna och tog motorvägen dit för att känna på lite hastighet. Men ska jag vara glad eller besviken att polisen som hade hastighetskontroll inte plockade in mig eftersom jag låg under gränsen. Sista åket och hastigheten var laglig. Inget är sig likt. Flytten till Sverige är nu 11 dagar borta men jag har bara 2 dagar tillsammans med min underbara vän Frida. Hon åker till Sverige på fredag och den 13e sitter vi båda i luften, Frida på ett plan till Cypern, jag på ett plan från Cypern.

Ikväll blir det Champions League- fotboll i Napa med Frida. Ska snart dra oss iväg till Three Lions och kolla matchen Barca-Milan. Kom ingen nu Ibra!



(Ingen ger dig makt, Ibra tar den)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar