lördag 24 mars 2012

I´m trying to enjoy as much as i can as long as i can!



Uppladdningen har börjat inför morgondagens sista hemmamatch för säsongen. Vilket kommer bli min sista match med laget. Vi möter Pafia, hemmahörande i Pafos, med matchstart 11.30 cypriotisk tid. Alla som har vägen om skolösa lantbygdsbyn Sotira är mer än välkomna att ge ert stöd. Andra platsen är som sagt redan säkrad med det finns mer som står på spel. Att avsluta en säsong med seger, 3 pinnar, dra ifrån ytterligare ett snäpp från trean, bra avslutning och en skytteligaseger. Jag är två mål upp till ettan men jag har bara en omgång kvar att lira medans ettan har två. Ojämnt antal lag i serien gör att det är vi som står över sista spelomgången. Men jag ska ge det ett försök. Ge det allt jag kan och sedan får vi se om det räcker.


Under dagen ska jag iväg och träffa två underbara barn hos en vän. Hennes systerbarn. Har lovat att komma förbi och spel twister. Får passa på att göra så mycket som möjligt nu samtidigt som jag ska ta in allt och njuta. Har dock börjat bra då jag denna veckan har varit en riktig livsnjutare. Träffat mycket folk, varit ute i det vackra vädret, gått från ena uteserveringen till den andra och därpå en hel del andra kul saker.

(Ingen ger dig makt, du tar den)

2 kommentarer:

  1. Meen...du har ju långt hår!!!

    Love you <3 Mammi

    SvaraRadera
  2. Men det växer ju inte lika fort som ditt! Kanske ska klippa mina toppar så det blir lite friskare! Kan ju ge det ett försök! Ha en underbar dag fina mor! Älskar dig med! Pusspådej!

    SvaraRadera