onsdag 28 mars 2012

Good Morning, Kalimera, Godmorgon.



Jag kan kännas att jag är på väg mot nya utmaningar. Jag känner att min energi är tillbaka som aldrig förr och dagarna ger mig en känsla av glädje. Något som har saknats under hösten/vintern. För snart tre veckor sedan kom min vändning. Jag kan inte beskriva hur tacksam jag är att jag känner som jag gör!

Tvätten är som igår rendan inlagd i garderoberna, en my maskin tvätt upphängd, det blir mycket tvätt när man rensar garderober, frukosten verkar vara på ingång och musiken från Spotify strömmar ut ur högtalarna och klockan är strax innan åtta. Vid tio-tiden kommer Kiriakos. Han har lovat att ge mig sällskap i röran och att ta en titt på vattenledningarna i lägenheten. Ha en fantastisk dag underbara människor!


(Ingen ger dig makt, du tar den)

6 kommentarer:

  1. Härlig Onsdag tjejen!!!

    Kram Mamma

    SvaraRadera
  2. Ha en fin dag underbara mor! Flyttstäda är inte det lättaste! Så mycket som man får fundera på varför man från början har sparat på det!! krampådej!

    SvaraRadera
  3. Ha en riktigt go dag, du med!
    kram

    SvaraRadera
  4. Än så länge är den helt kanon! Detsamma till dig! Milan - Barca ikväll? Kram!

    SvaraRadera