fredag 30 mars 2012

Auktion SkyndaFynda!

Träningsvärken har börjat ta plats i kroppen efter gårdagen! Påbörjade min väg till Svensk Fotboll. Uppe klockan 6 och körde gårdagens första träningspass. En 5-6 kilometare med styrka efter det. Kvällstid var det dax för det andra passet. 30/30 i 45 minuter på löpbandet på gymmet. Bra fart och en underbar känsla efteråt! Mer styrka efter det.

Idag har jag mer eller mindre kommit på att en flyttstädning inte går ut på att göra en vanlig städning. Det är inte så smart att ställa tillbaka alla saker på samma plats igen efter dammtorkning. Idag får min Ikeahylla ett nytt hem. Hoppas dock mer på att min grymma bil ska få sig ett nytt garage! När det väl sker, sätter jag mig på ett flyg med destination Göteborg, Kinna och Kinnastensvägen!



Ikväll kommer bästaste Frida hit! Det ska bli Auktion SkyndaFynda! Vinet är på kylning, takterassen inglasad och humöret är på en fin nivå!

(Ingen ger dig makt, du tar den)

2 kommentarer:

  1. Hoppas din bil raggar upp ett garage snart, för jag vill ha hem dig! Och räkna med att här väntar välkylt vin när du landar! :)

    SvaraRadera
  2. Garaget är så gott som uppraggat! Se till att sätta vinet på kylning för snart ses vi! Underbara vän! Den 13e är jag på svensk mark! puss på dej!

    SvaraRadera